1.09.2013

Wąsy wąsy wąsy *_*

Gdyby ktoś nie zauważył to zmieniłam sobie troszeczkę bloga mam teraz tło z wąsów i mam  nowy sweet kursor .Od dzisiaj będę na początek posta  wklejała sobie wąsy .Jak widzicie mam teraz dużo zmian w moim blogu . Mam nadzieje że jest tak fajny jak wtedy . A teraz coś o mnie jak wiecie to jutro jest rozpoczęcie roku szkolnego i mam nadzieje że będzie bardzo mało matmy i dożo W-F .
Nie nawiedzę matematyki jest nudna i dużo jest nauki. Ale za to bardo lubię W-F. Jest bardzo brzydka pogoda pada deszcz i jest straszny wiatr .Oby nie było takiej pogody jutro . Kończę i pozdro dla wszystkich trzymajcie kciuki żeby była piękna pogoda jutro . J
Jest strasznie zimno a że chciałam bardzo dodać jakie kolwiek zdj to dodałam moją cherbatkę truskawkową .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłe komentarze będą opublikowane.
Jak masz jakiś hejt dawaj ! - ale niech będzie sensowny.