2.09.2013


Mam złe wieści teraz  zaczyna się szkoła więc nie będę mogła dużo czasu spędzać przed komputerem pisząc posta bo muszę się teraz uczyć żeby dostać świadectwo z czerwonym paskiem. :(  Nie bądźcie rozczarowani jak przez parę dni nie napisze  posta .Nie będę miała w tedy czasu. Ale będę się starała pisać regularnie co dziennie o czymś nowym. Dzisiaj na rozpoczęciu roku szkolnego byłam ubrana w białą bluzkę z czarnym paskiem na kturym była czarna róża . Do tego założyłam czarną spódniczkę i balerinki z kokardkami . Wyprostowałam sobie włoski i wyglądałam czadowo niestety była brzydka pogoda trochę i musiałam założyć jeszcze biały sweterek .Mam czarną torebeczkę którą też  założyłam ponieważ  jest słodka i zmieściłam wszystko do niej . A odchodząc od tematu mam okropny plan lekcji ponieważ tylko raz w tygodni mam na 9:00 .A tak to mam  na 8:00 . Teraz nasza szkoła jest w remoncie i mamy teraz zamiast wieszaków mamy szafki na kluczyk każdy ma swój własny. Ja mam numer 98 i jestem koło mojej koleżaneczki z ławki Pauliną  .prowadzi tez bloga  zapraszam  http://sweet-young-girl.blogspot.com/ .
Spakowałam się już na pierwszy dzień szkoły który jest jutro .Podpisałam zeszyty i książki.

Musze kończyć pa  mam nadzieje ze jutro napiszę posta .
 Teraz pokaże wam zdj mojego spakowanego plecaka.            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłe komentarze będą opublikowane.
Jak masz jakiś hejt dawaj ! - ale niech będzie sensowny.