3.09.2013


  

Dzisiaj dostałam pierwszego plusa z angielskiego i jestem szczęśliwa ponieważ jeszcze tylko 4 plusy mam 5 .
Nie jestem pewna czy wy tez macie w szkole takie plusy i minusy więc jak by ktoś nie wiedział  jak masz 5 plusów nasz piątkę jak masz 3 minusy to masz 1 .Dostaje się minusy za nieprzyadoptowanie . Plusy zaś dostajesz za aktywność na lekcji .Nie mamy jeszcze  W-F  ponieważ  jak wiecie szkoła w remoncie  i jest akurat pomalowana jakąś farbą parkiet więc zaczniemy ćwiczyć gdzieś  tak za tydzień .Teraz będę trzymała książki w szafce .Nie mam namiary nosić takiego ciężkiego plecaka co dziennie  no bez jaj .Halo tu chodzi o nasze kręgosłupy .Jestem gotowa chodzić do szkoły codziennie wiedząc że mam ksiązki w szawce w szkole. Jak widzicie to pisze dzisiaj posta akurat mi się udało znaleźć czas żeby siąść na kompa .Zdradę wam taką małą tajemnice mam ich 2 . 

1 to że niektóre posty piszę na  tablecie a 2 to ze noszę okulary tylko na lekcjach no i niekiedy gdy jestem w domy. Nie pokazywałam wam ich na zdj moich ponieważ wyglądam okropnie i śmiesznie więc nie chciałam bym przeczytać takiego obraźliwego komentarza. No ale trzeba pokonać lęki więc oto i ja . ♥

2 komentarze:

Miłe komentarze będą opublikowane.
Jak masz jakiś hejt dawaj ! - ale niech będzie sensowny.