19.08.2013

Hejka  (\_/)
        (='.'=)
         (")(")              Ale słodki króliczek !!!!!

Sorki że nie pisałam parę dni ale nie  miałam o czym.I dzisiaj rano mnie olśniło. A może tak napisać o mojej siostrzyczce.Więc tak zacznę od tego że   ma na imię Wiktoria .Jest  12- letnią  dziewczyną.Która interesuje się graniem w siatkówkę,śpiewem i tańcem. Jej hobby to malowanie .Wiktoria tak jak ja ma chomika . Nazywa się Rózia .I mamy jeszcze psa który wabi się Nero.Dobra teraz wracajmy do Wiktorii . Ma niebieski oczy i ma  blond włosy.Jej styl to EMO .Nie że jest jakaś zamknięta w sobie tylko się tak ubiera  .
 Lubimy razem pograć sobie w piłkę lub pojechać do kina na jakiś fajny film. Wiktoria najbardziej najbardziej ceni sobie szczerość .Lubi jeść płatki z mlekiem .  To wszystko o mojej siostrze .A właśnie mam nową w spół blogerkę ma na imię Wiktoria tak to waśnie moja siostra. Teraz razem będziemy prowadzić bloga.*_*

 ^_^  *_* o_O    






3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia xd
    werr-blog.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i nagłówek też piękny ;)
    obserwuję
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super,że razem będziecie prowadzić ;-)))
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miłe komentarze będą opublikowane.
Jak masz jakiś hejt dawaj ! - ale niech będzie sensowny.