21.08.2013

Hej hej ! ~_~

Ten post będzie o mnie i mojej w spół blogerce Wiktorii.Gdyby ktoś nie wiedział Wiktoria  to moja siostra, prowadzi teraz zemną bloga.

Wstałyśmy rano i oglądałyśmy telewizje rodzice pojechali więc cała chata wolna.Ale nie chciało mi się nic robić. Więc leżałam i leniuchowałam z Wiką. Potem musiałyśmy wstać więc ubrałyśmy się i  zjadłyśmy Śniadanko.Mniam mniam .Pościeliłyśmy łóżko.I siadłam na kompa weszłam na Facebooka i MSP. W tym czasie Wiktoria ogląda telewizor. Za  godzinę  przyjechali rodzice i zjadłyśmy obiadek.Mniam mniam. Następnie  siadłyśmy na  tablety i gadałyśmy se z koleżanką przez Skeypa. Potem pomalowałam kredkami, wyszłam z psiapsiółkami na boisko. Grałyśmy sobie w badmintona do godziny 20:30. Teraz piszę tego posta o godzinie 21:03 i jestem mega zmęczona i kończę tego pościka. Pa do jutra. ~_~ .   

A teraz na zakończenie sweet fotki moje i mojej siostry . 







<3



1 komentarz:

  1. Chciałabym mieć siostrę ;c Ładne zdjęcia ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miłe komentarze będą opublikowane.
Jak masz jakiś hejt dawaj ! - ale niech będzie sensowny.